TATRA в Україні

tatra-phoenix-euro6_10x10_1-way-tipper_02.jpg


       DAF Lviv  - офіційний представник  TATRA   в Україні 
       Пропонуємо   весь модельний ряд  вантажних автомобілів   TATRA 


       Концепція автомобілів TATRA

     Творчий геній і майстерність кращих розробників - це і є TATRA. Їх чудові і буквально пророчі ідеї, а також відданість своїй справі залишили слід в історії створення автомобілів, золотими літерами вписав в неї народження КОНЦЕПЦІЇ АВТОМОБІЛІВ TATRA. У чому ж секрет? TATRA пропонує унікальну концепцію шасі, створену в 20-х роках минулого століття і до сих пір ніким не перевершений. Дізнатися більше про конструкції автомобіля.


       Автомобілі TATRA:
  • Розроблено для важкого бездоріжжя;
  • Висока прохідність;
  • Високий рівень комфорту поїздки;
  • Висока швидкість руху на сильно пересіченій місцевості;
  • Висока стабільність автомобіля в поворотах і на схилах;
  • Мінімум необхідного обслуговування і мінімальна можливість пошкодження силового приводу;
  • Висока жорсткість центральної несучої труби.

    Унікальна концепція шасі, створена в 1920-х роках і ніким не перевершена досі. В основі конструкції лежить центральна несуча труба і коливаються піввісь з незалежною підвіскою, об'єднані в загальний модуль.

     Протягом багатьох років «концепція автомобілів TATRA» удосконалювалася щоб стати такою як зараз - наділяє автомобілі TATRA унікальними характеристиками при роботі на самому важкому бездоріжжі.

       Центральна несуча труба

02_centralni-nosna-roura.png

  • Висока жорсткість на кручення і вигин захищають надбудови від навантажень;

  • Модульна конструкція дозволяє виробляти автомобілі з кількістю осей від 2 до 6, з різною довжиною колісної бази. Також можливе виробництво повнопривідних версій.;

  • Під час роботи найбільш вразливою частиною трансмісії є осі; в даній конструкції вони встановлені усередині несучої труби, що забезпечує їх захист.

       Осі

03_naprava.png

     У базовому варіанті осі автомобілів TATRA завжди ведучі і оснащені пристроями блокування. Пара ведених шестерень головної передачі (одна на кожну піввісь) і пара сателітів, що передають крутний момент від диференціала, розташовані в картері моста. Диференціал розташований окремо, в центральній несучої трубі, і, на відміну від класичних осьових диференціалів з конічними шестернями, являє собою так званий коронний диференціал або диференціал циліндричного типу. Внутрішній простір картера дозволяє полуосям гойдатися. Осі оснащуються барабанними гальмами з пневматичним приводом, а також системою ABS для регіонів, в яких ця система обов'язкове.

       Підвіска


04_odpruzeni-1_torzni-tyce.png04_odpruzeni-3_vzduchove.png

04_odpruzeni-2_listove-pruziny.png

Механічна підвіска з максимальним навантаженням 8 т на вісь складається з наступних елементів:
  • торсіони для версій автомобілів з одного керованої передньою віссю (4х4 і 6х6);

  • листові ресори для версій з двома керованими передніми осями (8х8, 10х10 або 12х12).

Пневмопідвіска з максимальним навантаженням 9 т на вісь і можливістю регулювання дорожнього просвіту. Цей тип підвіски переважно призначений для автомобілів серії Т 815-7, її використання дозволяє отримати найрізноманітніші параметри керованості.

Всі типи підвісок оснащуються телескопічними амортизаторами і (в деяких версіях) торсионами.

Cупутня інформація